CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Thursday, January 17, 2013

Saya Sukakannya...

Assalamualaikum.. Salam sayang dari saya lagi buat semua.. Terima Kasih untuk tatapan kali ini. Buat diri ini, saya mengucapka tahniah dan syabas.. hehehe sebab ini dah msuk tahun kelima saya berblog.. Kadang-kadang bila baca semula entry-entry yang lepas, terpikir jugak adakah saya yang tulis.. Heheh betullah tu, bicara dari hati, jari jemari hanya bekerja, tapi semua tu datang dari hati.. Alhamdulillah kerana saya masih mampu berdiri kuat disini.. Saya akui segala kekuatan saya adalah datang dari rakan-rakan dan yang terpenting keluarga tercinta.. Syukur ya Allah di atas Nikmat Kurniaan MU. 

Nak celebrate la untuk tahun kelima Cik Bicara Hati Ini ni... Nanti saya belikan cupcake  cheese cake okei.. Hik3... Khas utk  blog yang terCINTA ini.. Ape-ape pun dengan ucapan, semoga lebih harmois, bermanfaat, berilmu... InsyaAllah ... Senyum Sikit ^__________________________________^

0 comments: