CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Friday, April 13, 2012

Dr MAZA @ drmaza.com

Assalamualaikum.. Saya nak kongsi entry kali ni, sebuah video yg sangat menyentuh hati semua orang. Berulang kali saya tengok, sampai ke hati penyampaian seorang Ulama yang sy kagumi ni Dr MAZA a.k.a Dr Mohd Asri Zainul Abidin.. Ntah kenapa setiap catatan setiap kata-kata, setiap tulisannya, benar-benar membuatkan, saya akan terus berkata Ya!! sungguh.. sangat-sangat benar yng dijelaskan.. bukan saya memaksudkan Ulama' lain tidak begitu, tetapi penyampaian yang sangat bersahaja, tak ada sindir menyindir, tak ada kata mengata seperti sesetengah orang yang lain dalam mereka, Sekalipun hanya sebagai salah satu selingan, bagi saya ia cukup untuk saya katakan, penyampaian yang penuh dengan sindir menyindir dan berbaur politik itu , umpama " UTK CAPAI MATLAMAT, TIDAK MENGAHALALKAN CARA" Namun berbeza dengan Dr MAZA ni.. Subhanallah Syukur sebab saya terus menjadikannya salah satu rujukan peribadi saya, bukan hanya di blog MINDA TAJDID nya sahaja, di dinding FB, di youtube dengan koleksi videonya.. dan juga buku-buku hasil tulisannya.. Insyaallah mudah-mudahan saya akan terus kuat melangkah dibumi Allah ini dengan malan dan ibadah yang berpanjangan.. Sesungguhnya Allah bersama saya..

0 comments: