CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Friday, May 6, 2011

Selimutkan Rinduku Bersama Malammu...

Salam alaik... Mohon senyuman dari semua pembaca.. Mohon doa dari semua juga agar kedua ibu bapa kita yang masih hidup atau yang telah mengadap Ilahi mendapat seribu keberkatan disisiNya InsyaAllah..

Buat Mak tersayang... saat saya menge"post" sesuatu disini.. hati menjadi sebak dan terharu.. sesungguhnya Mak adalah permata di hati anak-anak mak ini dan juga permaisuri yang paling setia disisi Ayah.. Andai ada kesempatan untuk saya menjadi ibu, saya ingin jadi seperti Mak.. Yang sentiasa patuh akan perintah Allah dan menjalankan tanggungjawab disisi suamimu- Ayah.... Mak idola buat saya.. setiap perkara yang lahir dari hasil tangan mak semua menjadi.. baik dari segi masakan, kraftangan, seni yang halus, kata-kata umpama sebutir mutiara, dan kebijaksanaan serta keberanian mak... tersedu sedan saya menulis dalam entry kali ini... Rindu.. rindu belaian kasih seorang ibu...

Buat Mak dan juga ayah... salam tahniah dari sudut hati ini.. mengekalkan kemanisan rumahtangga.. 7 Mei.. sentiasa disambut dengan iringan doa dan tahlil majlis kenduri kesyukuran.. Alhamdulillah.. segalanya telah menjadi sejarah buat kalian sepanjang tempoh hampir 50 tahun... :)Moga ianya kekal hingga akhir hayat kalian insyaAllah..
Ingin saya titipkan disini Lagu Buat Kalian... Permataku!! yang x kan pernah hilang andai tanggungjawab anak perempuan itu terpaksa di alihkan kepada seorang suami kelak... SAYA SAYANG MAK dan AYAH...

0 comments: