CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Sunday, January 20, 2013

Hanya Satu

Assalamualaikum wbt.. Segalanya untuk hidup ini adalah kerana NYA.. Saya bawa hati dan kekuatan bersama untuk terus melangkah biarpun panas terik tegak berdiri di kepala.. Kekuatan saya adalah keluarga, kelemahan saya airmata.. Ya Rabb hanya Kamu mengetahui segala duka tentang diri ini... namun terus belajar, ini adalah sebaris balasan dosa yang mungkin telah saya lakukan.. Indahnya hari semalam belum tentu menampung dukanya hari ini..

Seharian saya menangis mengenangkan apa yang terjadi. Saya tak pernah diberi peluang untuk melepaskan apa yang terbuku dihati.. Mungkin kali ini saatnya..Apabila diri dicari dari pelbagai sudut.. namun adakalanya bila teringatkan sesuatu, atau itu mungkin penyebabkan kelemahan saya di uji.. saya akur, saya pasrah, saya redha... Redha dengan ujian Mu.. Ya Rabb Tuhan Yang Maha Mengasihani... Berikan diri ini petunjuk agar teurs dibukakan jalan dan pintu untuk terus melangkah.. Hanya satu!!! Hanya Kerana Cinta Pada Mu.... Bantulah saya....

0 comments: