CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Tuesday, July 12, 2011

Ketulusan Hati

Sedih ku sakitku.. kuterima..

Ku rela kupasrah jalanku

Ini suratan aku dicuba

Demi rahmat mu ku memohon

Ya Allah, redhai ketulusan hati

Ya Allah beri aku ketabahan

Ya Allah aku sanggup berkorban

Demi rahmat Mu Ya Allah..

Di dunia yg sarat kudoa

Ku mohon dosa ku ampunkan

Ingin bahagia dunia akhirat

Turunkan rahmatmu untukku

Ya Allah, redhai ketulusan hati

Ya Allah beri aku ketabahan

Ya Allah aku sanggup berkorban

Demi RahmatMu YaAllah…

Ya Allah, redhai ketulusan hati

Ya Allah beri aku ketabahan

Ya Allah, redhai ketulusan hati

Ya Allah beri aku ketabahan

Ya Allah aku sanggup berkorban

Demi Rahmat Mu YaAllah…

0 comments: