CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Wednesday, June 22, 2011

Melewati angka 26 tahun...

Salam... Salam lembaran sejuta kasih dari saya buat semua... Alhamdulillah masih lagi diberi nafas dan dipanjangkan usia menghirup segala kenikmatan kurniaan Allah ini.. Alhamdulillah.. Melewati usia 26 tahun.. Bersyukur, apa yang diimpikan tentang cita-cita dari kecil ini tercapai... Syukur Ya Tuhan.. Saya punyai kerjaya yang sememangnya saya ingin capai dari dulu lagi.. Berterima kasih kepada orang-orang tersayang Mak Ayah dan orang-orang lain disekeliling kerana banyak mendewasakan saya... Mengenal erti pengorbanan, saya selusuri bersama doa-doa mereka.. Syukur dan sentiasa bersyukur.. Apa lagi yang boleh dikatakan selain ucapan terima kasih...

Juga terima kasih yang tak terhingga buat abg-abg, kakak-kakak, adik-adik, pakcik makcik dan seluruhnya atas ucapan Selamat Hari Lahir di laman-laman sosial facebook, yahoo messenger, mms, sms dan sebagainya... terima kasih atas doa-doa kalian.. dan saya mengAminkannya dengan penuh rasa terharu... Amin Ya Allah...


0 comments: