CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Saturday, March 5, 2011

Dugaan Hati...


Salam.. Ya Allah terlalu kuat dugaan hati buat saya ini.. saya akui saya tak mampu untuk semua ni... saya dah cuba sedaya upaya.. tp hati selalu menangis.. saat begini saya rindu mak rindu ayah.. semua nya jauh.. dan tiada berdekatan dengan saya.. sy terlalu rindukan kalian.. kalian segalanya buat sy... Mak, ayah.. bila dugaan hati dan ujian hati ini menimpa diri , yang hanya mampu sy lakukan sy cuba tabahkan hati dengan tanggungjawab kerjaya sy.. namun kadang ianya sering bermain difikiran sy, sedangkan sy dah cuba untuk lupakan segalanya.. sy hanya nak jd yang terbaik, anak yang baik, anak yang solehah, guru yang baik dan kawan yang baik.. sy cuba untuk itu, untuk baiki segala kekurangan diri yg telah menyebabkan sy melalui ujian hati ini...
Ya Allah.. berikanlah sy kekuatan ini, untuk tempuhi segalanya.. Masih banyak perkara yang perlu sy lalui.. sy perlukan kekuatan itu.. "Andai Engkau telah letakkan dia bukan untukku, kenapa masih lagi aku mengingatinya, tanpa melupakannya walau sesaat" Ya Allah tabahkan hati ini.. disaat sy memohon sesuatu yang terbaik buat diri sy, tak pernah sy lupakan terbaik buat dirinya juga.. sentiasa ada doa untuknya.. sy tak pernah tinggalkan itu.. moga dia sentiasa bertemu dengan sesuatu yang terbaik buat dirinya insyaAllah... Amin Ya Robb..

0 comments: