CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Friday, July 3, 2009

Happy Birthday!!!


Happy Birthday kepada Nor Hidayah bt Mohd Nasir (Dayah Cute) ..
"He3 sori.. Kak Adah abadikan gambar Dayah dalam blog sebagai tanda hadiah Besday Dayah"… &

Happy Belated Birthday (2 Julai ) jgk untuk kwn sy yang sorang ni Azrul.. semoga panjang umor, murah rezeki,, tenteram jiwa dan sanubari, jd org baik hati, & yang paling penting jadi muslimin sejati..

Wah.. dah tua jugak dia skang ek.. dah 24 tahun.. hope lpas ni, dia akn jadi lebih matang dalam mengharungi dugaan hidup.. Kawan saya yang sorang ni, boleh di kategorikan sbg salah sorang yang sangat baik dengan saya, suke dengar pendapat, share problem dan yang paling sy x suke tp dia suke, dia suke sgt nyakat saya, suke sgt kutuk saya. Tapi saya x kisah pun, kita kan kawan… kan?kan? kui3..
Tapi ape-ape pun, sy harap sangat keakraban saya dgn dia ni, bukan hanya ketika kita menuntut ilmu ni saje, semoga hingga akhir hayat kita..
Okey.. Kepada kedua-duanya (Dayah & Azrul ) saya tujukan lagu ni utk kalian..Semoga apa yang di cari selama ini akan lebih mudah untuk di temui… Amin..

By Saujana- Selamat Hari Lahir
Awan Berarak Ceria *Tiada Titisan Hujan*Pohon Melambai*Tanda Sokongan*

Kususuri Perjalanan*Bertemankan Senyuman* Di Hari Lahirmu*Sahabatku*

Dedaun Berguguran* Membuktikan Kedewasaan* Walau Tanpa Madah Dan Hadiah*

Namun Cukup Bagiku* Sekadar Ucapan* Selamat Hari Lahir*

Iringi Doa Kuhulur* Bersyukur KepadaNya* Atas Nikmat Usia* Sahabatku*

Usia Yang Tuhan Kurniakan Ini* Dihiasilah Ia Dengan Amalan Yang Murni* Semoga Ia Menjadi Temanmu Di Akhirat Nanti* Selamat Hari Lahir*

Usiamu Ibarat Mutiara* Tiada Berganti Lagi* Hiaskan Iman Bersulam Taqwa* Agar Sempat Mengucup* Haruman Syurgawi*

0 comments: