CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Sunday, July 5, 2009

Banyak Cerita...

Apa ade pada nama?? Anggaplah diri kita yang terbaik, kerana kita tahu apa yang telah kita lakukan.. Yang penting niat tu betul..Jgn terlampau bermegah dengan apa yang kita pikirkan, walaupun ia sesuatu yang tak pasti. Menilai kehebatan seseorang bukan hanya pada luaran, malah lebih telus dan tepat jika dinilai dari dalaman. Tak semua pandangan luaran mencerminkan kekuatannya. Taj Mahal yang kukuh dan indah itu pun, banyak cerita yang tragis dan mistiknya.. -renung-renungkan..

Wah... nape smpai cmtu ayat sy ek??? npe?? sje2... mngkin juga ada makna disebalik ayat2 diatas.. pikir2kanlah... hehe...

Dis week sy duk kampung. tlg mak wat keje2 umah, kat kebun, makan durian... Rugi Cik Mayah oi... Durian banyak sedap maa... test la sket... he3... Start petang ni ada perlawanan bola jaring antara beliawanis n makcik2.. riuh rendah padang sekolah kat umah saya ni.. seronok tgk diorg main.. siap ada yg sanggup sponsor baju lagi... wah.. bagus2.. Cik Nana, sy rasa kompem Evo Team tu bleh menang.. sebab minum Livita.. wawawa... Kat pdg bola tampar pun same riuh rendah jugak.. Dgr sore Busu Hepi bagi arahan.. mak oi.. kuat bebenor... Ape2 pun teruskan usaha, agar kejayaan boleh di kecapi..

Ops.. terlupa nak ucapkan terima kasih kepada Rafuling Holdings Sdn Bhd (Syarikat Konsesi Lebuhraya Expressway) kerana telah sanggup membiayai projek kecemerlangan pendidikan selama 3 tahun 2009-2012 di Kampung Relong. Syarikat ini telah bersetuju menyumbangkan RM191,000.00 kepada program tersebut.. Terima Kasih banyak2 atas sumbangan itu.. Harapannya, agar penduduk Kg Relong tidak akan dibelenggu permasalahan untuk membiayai pendidikan anak-anak bangsanya.. Amin..

1 comments:

mAyRa sUmAiYaH said...

hehehe... tkpe2 kenikmatan mkn manggis di ats pokok nyer telah mengatasi kenikmatan mkn durian... meh laa cari manggis di rumah saye... (^_^)