CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Friday, June 26, 2009

Rindu Cik Cdah


Salam.. Lame dah dgr citer kawan sy yg paling best ni.. cik cdah..wah.. saya rindu sama kamu.. hope dia sedang menikmati kebahagian yang bakal dikecapi buat selama-lamanya.. cik cdah ni, kwan saya sejak kecik.. sejak tadika lagi... otak dia gila-gila.. malah lebih mereng dari sy.. jgn marah ye cik cdah... ari tu balik kampung tak sempat pon nak jumpa dia, nmpak kat kubur ari tu, tapi malas lak nak wat kecoh... tak pe cuti mix sem dah dekat, tggu la kepulangan saya ye cik cdah.. kui3... tp ape2 pun nak tujukan lagu ni buat cik cdah dan tunangnya, mr wady... jgn lupakan saya disini.. hehe.. Mulanya Cinta



Tiada sesiapa dapat melupa
Perasaan cinta pertama
Akan ku ingat selama-lama
Saat pertama jatuh cinta

Kasih Sayang
Senyum mesra bersama
Gurau senda pujuk rayumu
Pasti ku ingati

Apapun juga akhirnya
Aku kan tetap
Mengingatimu dengan setia
Walaupun kau akan pergi
Pasti ku ingati gelora cinta
Kali pertama

1 comments:

cik cdah said...

cik adah.. kt pun windu gak..time kat kubur ari 2 x kan nak gelak2 lak kan.. pe2 pun, cik cdah sntiase doakan cik adah slalu sihat, gud luck tuk exam.. kim slam kat cik mayah k!