CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Sunday, December 11, 2011

ombak rindu!!!

Salam.. selamat pagi... semuanya diharapkan masih terus segar diusik hembusan bayu dan udara yang nyaman... Alhamdulillah kerana nikmat itu... Sungguh!!! saya teringin... nak tengok ombak rindu.. Novel kesukaan saya masa form 5 dan form 6... Ayaiyaiyai... tp banyak perkara yang tak mengizinkan... kesuntukan masa untuk pergi tengok di pawagam.. cuma ada beberapa hari sahaja lagi sebelum saya terpaksa kembali ke sekolah.... ok!!! Ade sape2 yang nak bawa sy pegi tengok film OMBAK RINDU kat pawagam... plzzzzzzz... pm sy... hikhikhik.. kompem sy letak dia yg teristimewa dalam hati saya.. hakhakhak... aduhai la... ade plak camtu, kan3??? suke2 cam ayam jer nak promote camtu.. ntah ape2 la sy ni.. haiiiishhhhh

tak pe la.. tak dapat tgk pun tak pe.. janji dah tau sinopsisnya.. hope tak de la beza yang ketara sangat dengan novel.... waaaaa.... mesti macho giler kan Aaron Aziz.. dan mesti cantik giler kan Maya Karin & Lisa Surihani?????? huk3... (ade jgk rase terkilan tu) nak buat camne??? tak ade org nak dijadikan teman pegi menonton.. ajak adik, dia nak pegi tengok dengan "kawan" nya.. ajak kawan saya, semua dah kawen... tak kan nak ajak mak dan ayah... huk3... kesian saya.. hehehe.. ni kes menagih simpati betul ni... hakhakhak... Apa2 pun untuk yang melihat dan menonton film tu.. ambil la banyak pengajaran.. jadikan sebagai teladan.. tak semua kasih sayang itu sempurna kerana IANYA MILIK ALLAH.

...

0 comments: