CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Saturday, September 10, 2011

Hatinya Cukup Tabah...

Salam... Ingin saya abadikan sebuah lagu buat seorang kakak yg sy kenalinya dengan begitu rapat sejak sy tinggal di KB ini...Perkenalan bermula di KUIS, dan menjadi kami amat rapat disinu.. Tq kak utk semua kebaikan kamu... Kak.. kamu cukup tabah utk semua ujian ini... Ujian yg tak semua orang lain hadapi.. Menyayanginya adalah suatu anugerah buat kamu...Pemergiaannya disaat ujian petunangan kalian 3hari itu benar-benar membuatkan sy tersentuh dan sebak.. Tak sanggup sy lihat kesedihan itu.. Percayalah kak.. Allah menyayangi dia dan Allah juga menyayangi kamu.. Menjadikan kamu setabah Siti Aisyah saat kehilangan Rasulullah disisi...Subhanalllah sungguh pelbagai warna kehidupan buat insan bergelar Nik Anida ini.. Sy doakan dia sentiasa tabah menghadapi hari-hari mendatang.. InsyaAllah...

Hatiku hatimu
Menjadi satu cinta
Ku rasa hadirmu menyempurnakan aku
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Tapi cinta bukan milik kita
Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Selamanya...
Mungkin kita bersama
Nanti di atas sana
Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku
Takkan mungkin bersatu
Untuk saat ini di dunia ini
Biar ku setia menjaga cintamu

Selamanya

0 comments: