CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Sunday, December 26, 2010

Terima Kasih Cinta...

Salam… Tahniah kepada skuad HARIMAU MALAYA, 3-0 (Malaysia vs Indonesia at Stadium Nasional Bukit Jalil ) Tepat sekali jangkaan Tengku Mahkota Pahang, 3-0.. Permainan yang cantik, dan juga tahniah buat Sharul Idlan, 2 gol dtg dari nya, membanggakan!!.. Tp ape-ape pun sedikit komen berkaitan dengan perlawanan malam ni. Bukan komen utk pemain, tetapi penonton di Stadium yg ’kurang’ beradab, sekali pun kita berada di dalam gelombang perjuangan, tetapi silalah beradab. Dah kata, xbleh bakar mercun, xyah la bakar, ni siap mainkan leser lagi, aduyai, bersikaplah semangat kekitaan yg profesional sikit wahai penyokong-penyokong skuad HARIMAU MALAYA...Ape2 pun moga-moga Piala Suzuki ini bakal di bawa pulang ke Malaysia selepas perlawan di Indonesia akan datang, InsyaAllah...

Terima Kasih Cinta!!! Hikhikhik ^_^ .. “Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu, Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu, Bagaimana ku nanti,Bila tiada mengganti, Yang ku ada hanya kamu saja..”- Hanyut (Faizal Tahir, klon D... heheh) ”sabar itu indah....senyum!!xperlu kata apa2...senyum!!” yup.. sy dah boleh senyum kembali.. Thanks D.. insyaAllah sy sentiasa akan kuat kan semangat ni... Hari ni hampir seharian di rumah sy, hehehe... akhirnya, kalah juga dengan ’’pujukan’’ ramai org..kalau x, kempunan pula nak makan pais ikan patin + gulai tempoyak tu kan.. bukan senang sy nak bagi peluang camni.. kan D kan... hikhikhik... hope dan bleh sesuai kan diri ngan sume orang.. Sy pun x terlarat nak dengar macam-macam cerita dr anak-anak buah tentang ’pakcik paku’ diorang.. hehehe.. sonok sgt diorg ngan pakcik baru tu...pasni kompem la asyik ade jemputan ajer dari pakcik sy yg lg sorg tu, Beh Ri.. dia sedikit teruja dengan kehadiran kekasih hati saya ni.. dari dulu lagi dia selalu cakap, terlalu gembira mendengarkan gosip-gosip sy, seorang yg keras hati... ”skang jgn isau Beh ye, dah ade si pelembut hati... ^_^ ”

Esok tinggal beberapa hari jer lagi menanti kehadiran Tahun Baru 2011, tahun yg sy nanti-nantikan.. insyaAllah... Amin Ya Robb.. hehehe..Penghujung tahun 2010, JKKK Kampung Relong seperti biasa akan menganjurkan Sambutan Kenduri Kesyukuran di Dewan Rakyat Kampung Relong... Kenduri akan di mulakan dengan gotong royong beramai-ramai menyediakan asyura, pertandingan memancing di Kolam Pancing Bama yang berhampiran dengan rumah sy, dan malam tu akan diadakan cabutan bertuah, + tayangan multimedia tentang aktiviti kampung yg terdahulu.. Sebut pasal tayangan multimedia ni, aduyai... satu lagi yg akan memeningkan kepala sy, terpaksa mengumpul gmbar-gmbar lama untuk di masukkan dalam slide show tersebut.. Tahun lepas, sy bergandingan dengan Lia, abg Upi.. balik jer dari kampus terus dapat tugas menyediakan slide show ni.. mase yg di berikan kepada sy hanya 3 jam..bayangkan 3 jam untuk 3 slide show.. dengan editing gmbr, lagu dan sebagainya.. Alhamdulillah sempurna juga untuk tatapan semua… Tahun ni, sy ade punya banyak masa utk menyediakan tayangan multimedia ni… Bergandingan pula dengan sesorang yg berjiwa masyarakat seperti Mr Sumaisyi .. heheheh mudah2an ianya menjadi hasil yg terbaik..

0 comments: