CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Tuesday, September 15, 2009

Hari-hari terakhir Ramadhan...

Tinggal beberape hari je lagi kita berada di bulan Ramadhan dan ia akan meninggalkan kita seperti tahun-tahun sudah. Cepat rasanya masa berlalu. Seakan tak percaya sekarang ni kita dah berada betul-betul di penghujung Ramadhan. Ramadhan bagaikan baru sahaja bermula tapi hakikatnya, ia sudah mahu melabuhkan tirainya. Rebutlah peluang yang hanya tinggal beberape hari je lagi.. Sama2 lah kita mengingati antara satu sama lain, dan amalkan lah ibadah yang berbaki dengan sebaik mungkin..

Andainya ini Ramadhan terakhir…mudah-mudahan Allah terima puasa kita dan ibadah-ibadah lainnya. Mudah-mudahan Allah mengampuni dosa-dosa kita dan melimpahi kita dengan rahmatNya. Mudah-mudahan tarbiyyah yang sebulan cuma mampu untuk membentuk kita menjadi insan yang bertaqwa. Dan mudah-mudahan juga ibadat yang menjadi amalan di bulan Ramadhan ini akan berterusan diamalkan untuk 11 bulan yang lain. Insyallah..

1 comments:

Dr. Aminudin Abdul Karim said...

Anakanda,sila lihat blog sungaibatuderelong tentang Legacy Datok Linggi dimana ustaz Hj Rauf dan anakanda adalah pewaris Datok Linggi yang perlu diwarisi, lihat foto Tokguru Hj Uda yang saya coretkan dalam entry sekolah pondok Bukit Berangan sebagai tatapan.Selamat Hari Raya.

Aminudin