CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Monday, July 27, 2009

Mood Tak Baik

Salam.. Hari ni kuliah saya abis jam 3.30ptg.. Adoi maa.. manyak ngantok la.. semalam hampir gak jam2.15pg sy wat asgmnt..huhu... mlm ni kena ngafal subjek Ust Misbah, sbb ptg sok ade test.. Td pas kulliah, discus jap ngan org kuat untuk program kat Janda Baik.. Hmm mujur ade diorg, leh ringankan beban kat kepala.. Hafiz n A.man, korang cari la inisiatif sendiri untuk selesaikan problem tu..Huhu..
Apsal la hari ni hati saya cepat sgt terasa.. kadang-kadang ia cuma perkara yang remeh jer.. sebelum ni, bleh je saya bergurau macam tu.. tapi x tau la kenapa hari ni sgt2 terasa.. hmm malas nak panjang2kan cite, saya diam kan aje... hmm itu la saya, suka pendam sorg2.. mujur ade Cik Mayah.. tempat mengadu time2 sedih ni.. Tapi xpela mulut org, biarla nak kata ape... "Adah!! jgn sedih2 sgt.. saya kenal Adah macam mana.. Tp kalo nak jaga hati org pun, jgn sampai hati sendiri terluka tau"... masih ingat lagi kata2 kawan lame saya tu.. sgt paham saya.. hmm, rindu sama dia..
Ape2 pun saya, saya tak nak teruskan jadi macam ni.. Saya perlu kental untuk hadapi semuanya untuk jadi lebih baik dari yang terbaik... Amin...

0 comments: