CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Tuesday, July 21, 2009

Harapannya..

Salam... Hmm rase lega skit.. byk gak keje yang dah setle.. tggal beberapa perkara je lagi.. Tp Alhamdulillah... semuanya Insyaaallah akan berjalan dgn lancar sbb dah buat penyusunan... samada utk pelajaran dan program sekitar.
Bagi sy dalam ape2 jua perkara, andai kerjasama dan bantu membantu di terapkan Insyaallah membuahkan hasil yg sgt ternilai harganya.. Dan jika sekiranya kita ditugaskan utk mengaturkan beberapa perkara, tak salah rasanya utk kita korbankan sedikit masa dan pengalaman agar semua org puas hati dgn perkara yang akan dan telah kita lakukan...
Terima kasih kat sume bdk2 kelas saya, terutama org2 kuat yang banyak bagi support untuk kita bersama-sama uruskan program ni agar menjadi lebih baik dari apa yang kita rancangkan.. Thanks Aini, Fashi, Fidah, Ekong, Azrul, Umie dan Emie.. Ape2 pun sesuatu perkara yang kita janjikan terbaik, diharapkan jadi yang lebih terbaik.. kan???

1 comments:

Dr. Aminudin Abdul Karim said...

Nampaknya berjaya juga anak ustad ini ,inilah berkat rumah sederet ditepi padang sekolah relong yang saya cotet dalam http://sungaibatuderelong.blogsport.com.Kirim salam pada Ayahanda yang pernah berkhidmat dengan Jabatan penerangan dahulu.

Dr Aminudin