CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Thursday, June 18, 2009

Dua orang Mak Sedara Kesayangan Saya...

Hari ni, kelas saya sampai malam... Tp x de la letih sangat.. sbb dah dpt rest ptg td. walaupun x lama, tp dah cukup... Tadi kat kelas Puan Suriani baru je suh kami semua selesaikan satu situasi, berkenaan dengan tuntutan fasakh.. huhu.. bley tahan gak soalan dia.. mujur wat dalam kumpulan.. bleh bincang-bincang.. mcm2 jawapan setiap kumpulan bagi.. al-maklumlah cabaran pertama utk subjek ni Amalan Kehakiman dan Guaman Syarie di Malaysia 1...

Hmm... sok Cik Mayah balik.. Wan dia (mak sedara saya-Enchik Uyah) sakit. Minor Stroke.. Saya ni sebenarnya berbelah bagi. Nak balik ke, atau tak?? Next week ade test.. Undang-undang Keterangan di Malaysia.. Susah subjek tu.. kena cover dari awal.. Pastu, mak tepon tadi.. mak kata We Esah (kakak Mak) pun sakit gak.. Pagi td Abg Nain bawa gi hospital.. tapi mujur tak kena tahan kat wad.. Dah dua hari mak kata dia demam, duk umah kami.. Td, lepas je pegi hospital, terus Enchik Bi ajak duk umah dia.. Lagi pun senang sikit, ada kakak Mega tolong bantu kat umah... Mmm.. camne ni?? Patut balik ke tak?? Kalo time cuti ni, bley sangat saya tolong jaga We.. dia pun dah macam mak saya.. Igt lagi kecik2 dulu, suka sgt pergi umah dia.. arwah Wan Hamsiah selalu bawa saya pergi sana.. Skang ni pon dah besar2, hubungan kami masih kuat.. Hmm igt lagi, baru2 ni bawa We pergi pasar malam kat bandar Lipis.. Huhu sampai kul 8.00mlm baru balik.. Mak bising, sebab kesian kat We, sampai malam baru ktorg balik.. Tapi We kata seronok, nnti bleh jalan-jalan lagi.. Hehe.. Nnti ktorg bawa We jalan2 lagi.. pusing-pusing bandar Lipis lagi ye..

Tp, mlm tadi dah call mak, tanya perkembangan We dan Enchik Uyah cmne.. Mak kata dua-dua dah makin stabil.. Enchik dah bley gerak2.. Cuma masih tak bley menelan.. We plak dah ok sket.. Alhamdulillah.. harap2 kedua-duanya makin pulih.. Amin..