CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Berbunga Cinta Aisyah Di Hati Rasulullah

Tuesday, May 26, 2009

Kengkawan Lama...

Salam...

Hmm. sgt tension.. ari ni hmpir 6 jam duduk dalam kelas.. x bergerak ke mana2.. huhu.. lenguh sangat.. dah la tu, diorg pasang aircond punye la kuat... leh jd sampai tahap beku yang max... tp blajar punye pasal, setia la gk...

blk je dr kolej terus ngadap laptop, then terus bk website ex student SMAPT batch 98-02.. rindu la kat diorang.. rindu zaman kutuk ngutuk, zaman suke duka kat sekolah tu... mmm... sangat2 rindu.. bkn setakat kengkawan je, cikgu2 adik2 dan sume lah yang jadi kenangan saya kat sekolah tuh.. nak sangat jmpe sume.. tp mse yg m'izinkan.. Insyaallah bertemu jgk nanti kan?kan?

Sebut je pasal sekolah ni, saya rindu sangat kat seorang bdk ni.. rindu seorang kawan..mule2 masuk form 1, saya x suke sgt dia ni.. berlagak.. al maklumlah bdk bandar.. tp org kate x kenal maka x cinta.. dah lame berkawan ngan dia, saya terus je set.. ok, dia akan jd best friend saya nnti.. hampir la jgk 5 tahu lebih ktorg berkawan. slalu share problem.. time hujung mggu je msti dia call umah.. borak2.. then tukar2 pendapat.. tp bile abih je form 5 ktorg terus berpisah.. kengkawan saya ckp dia smbung blajar kat Politeknik.. huhu.. rindu betul nak jmpe dia.. bkn ape, dia ni antara salah sorang member saya yang sangat sekepala.. otak gile-gile mereng gitu.. hihi..

andai ade spe2 yang kenal dengan bdk ni,tlg lah contact sy.. Nama dia Muhamad Mujahid Azfar bin Kamaluddin.. (weh Mujahid aku rindu sgt nak jmpe ngko, org kata engko dah bertunang eh... sampai ati x jmput aku.. huhu)


Aizat - Sahabat

Sahabat…
mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…
ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…
aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah